Prima   -  Presa   -  Noutăți - ANUNȚ privind organizarea concursului pentru ocuparea funcției de specialist în elaborarea, implementarea și monitorizarea proiectelor (2)

ANUNȚ privind organizarea concursului pentru ocuparea funcției de specialist în elaborarea, implementarea și monitorizarea proiectelor (2)

   
12.03.2013   1228 Accesări  

Agenția de Dezvoltare Regională Sud anunță concurs pentru ocuparea funcției de specialist în elaborarea, implementarea și monitorizarea proiectelor/ 2 unități

Scopul general al funcției:

  • Oferirea asistenței în dezvoltarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea proiectelor și activităților programului din cadrul Agenției de Dezvoltare Regională Sud;
  • Participarea la toate aspectele legate de dezvoltarea și implementarea activităților proiectelor și efectuarea unei game complete de servicii consultative, de consultanță, de monitorizare, de colectare a informației și de evaluare cu scop și complexitate amplă

Sarcini și responsabilități:

1.      Oferirea asistenței în dezvoltarea si implementarea strategiior și programelor de dezvoltare regională.

-          Acordarea asistentei in desfasurarea activitatilor de informare privind punerea in aplicare a politicii de dezvoltare regionala.

-          Asistarea in organizarea activitatilor de identificare si dezvoltare a ideilor de proiecte cu impact regional.

-          Asistarea activitatilor de consolidare a capacitatilor actorilor dezvoltarii regionale in  elaborarea proiectelor regionale, atragerea de fonduri, s.a.

-          Acordarea consultantei, asistenței informaționale și metodologice potentialilor aplicanti în procesul de pregatire a proiectelor cu impact regional.

-          Participarea la Elaborarea si implementarea proiectelor proprii de dezvoltare regionala prin atragerea fondurilor externe de finantare in conformitate cu Strategia de dezvoltare Regionala Sud.

2.      Contribuirea la implementarea si monitorizarea proiectelor de dezvoltare regională.

-          Participarea la verificarea administrativa, evaluarea propunerilor de proiecte regionale si elaborarea propunerilor de includere in POR.

-          Asigurarea prezentării, revizuirii și aprobării în timp util a documentelor de proiect;

-          Asistarea la pregătirea profilurilor proiectelor individuale, inclusiv ajustarea bugetelor și planurilor calendaristice de implementare;

-          Efectuarea vizitelor de monitorizare la fața locului și coordonarea consultărilor cu părțile interesate anumite ale programului/proiectului;

-          Dezvoltarea implementării proiectului și indicatorilor de performanță în legătură cu managementul și convenirea asupra cerințelor de raportare;

-          Monitorizarea alocărilor, cererilor pentru eliberarea fondurilor, angajamentelor de fonduri și plăți a conturilor restante cu privire la programele/proiectele individuale;

-          Monitorizarea eliberării fondurilor pentru contractanți, consultanți, furnizori și prestatori de servicii;

-          Stabilirea liniilor directoare privind monitorizarea și evaluarea proiectului pentru diferite componente ale proiectului;

-          Întocmirea și prezentarea rapoartelor în ceea ce privește rezultatele obținute cu privire la programele/proiectele aflate în implementare;

-          Asistarea directorului în pregătirea rapoartelor periodice privind activitățile, orarul, și starea financiară a tuturor componentelor proiectului într-un format de raportare standard în conformitate cu cerințele Guvernului, precum și a altor agenții de finanțare;

-          Efectuarea altor sarcini aferente, după necesitate. 

Condițiile de participare la concurs

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova
  • Cunoașterea limbii române și ruse. Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
  • Cunoașterea calculatorului, a programelor de bază și a aplicațiilor Microsoft;

 Cerințele specifice:

  • Studii superioare în domeniul ingineriei sau mamagementului;
  • Abilitatea de a construi și menține relații cu prestatorii de servicii și alte părți interesate;
  • Cunoștințe de lucru a regulilor de achiziții a bunurilor și serviciilor din sectorul public;
  • Experiența profesională în domeniul, minimum 2 ani; 
  • Abilități de lucru cu informația, planificare, organizare, analiză și sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, comunicare eficientă. 
  • Bune aptitudini personale, administrative și de comunicare;

Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail dosarul de concurs care va conține:

  • CV - ul (în formă tipică, cuprinzând experiența relevantă pentru postul respectiv);
  • Copia buletinului de identitate;
  • Copii ale documentelor care certifică nivelul educațional titlul/diploma/certificate, pentru confirmarea educației obținute - pentru funcțiile, care necesită asemenea cunoștințe sau calități;
  • Copia cărții de muncă ca dovadă documentară a experienței de muncă anterioară;
  • Cererea de înregistrare.

 

Data limită până când poate fi depus dosarul de concurs este 26 martie 2013. 

 

Pentru date suplimentare:

  • Telefon/Fax: (0241) 26286
  • e-mail adrsud@gmail.com,
  • adresa poștală - RM, or. Cimișlia, str. Ștefan cel Mare, 12 
  • Persoană de contact - Irina Nichita, specialist resurse umane