Prima   -  Presa   -  Noutăți - Agenția de Dezvoltare Regională Sud anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist în cadrul Secției monitorizare și evaluare (funcție vacantă)

Agenția de Dezvoltare Regională Sud anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist în cadrul Secției monitorizare și evaluare (funcție vacantă)

   
26.07.2021   322 Accesări  

Agenția de Dezvoltare Regională Sud anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist în  cadrul Secției monitorizare și evaluare (funcție vacantă)

Scopul general al funcției: Monitorizarea implementării politicii de dezvoltare regională la nivelul regiunii de dezvoltare și  monitorizarea post-implementare a proiectelor..

Sarcinile de bază:

  • Monitorizarea implementării politicii de dezvoltare regională la nivelul regiunii de dezvoltare;
  • Evaluarea proiectelor de dezvoltare regională;
  • Acumularea informației referitoare la procesele care au impact asupra dezvoltării regiunii;
  • Crearea și menținerea bazei de date cu principalii indicatori statistici de dezvoltare și a proiectelor de dezvoltare regională;
  • Pregătirea rapoartelor și analiza activității de implementare a proiectelor investiționale de dezvoltare regională;
  • Pregătirea rapoartelor de activitate internă;
  • Pregătirea rapoartelor de implementare a documentelor de politici;
  • Prezentarea către Consiliul regional și Autoritățile naționale a rapoartelor anuale și semestriale privind implementarea documentelor de politici de dezvoltare regională;
  • Crearea și actualizarea bazei de date statistice din regiune;
  • Participare la procesul de planificare strategică prin oferirea datelor actualizate pe regiune și rapoarte/recomandări pe documentele de politici existente;
  • Asigurarea monitorizării indicatorilor.

Condiţii de participare la concurs:

Condiţii de bază:

  • deține cetățenia Republicii Moldova;
  • posedă limba de stat și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sunt stabilite cerințe speciale de sănătate;
  • are studiile necesare prevăzute pentru funcţia  respectivă;
  • în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție pentru motive disciplinare;
  • nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  • nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție.

Studii:    Superioare, de licență sau echivalente, în domeniul  economiei,analiza de date statistice,audt financiar,administrării afacerii.

Experientă profesională: minimum 2 ani în domeniu.

Cunoștințe: 

  • Limba de stat, cunoașterea limbilor de circulație internațională constituie avantaj;
  • Cu abilitați de lucru cu documente, de consultare și instruire a cetățenilor, comunicare  eficientă, lucru în echipă;
  • Cunoștințe avansate de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet;
  • Cunoașterea managementului financiar.

Abilități: planificarea și elaborarea documentelor  de analiză și sinteză,abilități de lucru cu informația, organizare, elaborare a documentelor de tip rapoarte , prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine, soluționare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă;. 

Atitudini/comportamente:

  • responsabilitatea  față de atribuțiile de serviciu;
  • respect față de oameni, spirit de inițiativă, diplomație, creativitate, flexibilitate, disciplină:
  • responsabilitate, rezistență la efort și stres, tendință spre dezvoltare profesională continuă;
  • ținută vestimentară în procesul exercitării funcției;
  • respectarea normelor deontologice profesionale;
  • evitarea conflictului de interese;
  • sporirea competenței sale profesionale.

Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/ prin e-mail Dosarul de concurs:

a) formularul de participare, se anexeaza pe pagina web a ADR Sud;

b) copia buletinului de identitate;

c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională şi/sau de specializare;

d) copia carnetului de muncă;

e) certificatul medical;

f)  declarația pe proprie răspundere privind lipsa antecedentelor penale ;

g) documentele care atestă prestarea voluntariatului - în cazul în care candidatul consideră necesar.

Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

În situația în care dosarul de concurs se depune prin poșta sau e-mail, documentele în original se prezintă la data desfășurării probei scrise a concursului sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.

Data limită până la care poate fi depus Dosarul de concurs este 4  august  2021,  ora 15.00.

Telefon de contact:024181123

Adresa poștală: Bd Ștefan cel Mare 12, etaj I, MD-4101, or. Cimișlia

E-mail : adrsud@adrsud.gov.mdadrsud@gmail.com

Persoana de contact: Anastasia Rusu.

Acte normative în domeniul de specialitate:

  • LEGE Nr. 438/2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova;
  • HOTĂRÂRE Nr. 127/2008 cu privire la măsurile de realizare a Legii nr. 438-XVI din 28 decembrie 2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova;
  • Codul Muncii al Republicii Moldova;
  • Legea nr. 721 din 02.02.1996 privind calitatea în construcții 
  • Legea nr. 16 - XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese.
  • Strategia Națională pentru Dezvoltare Regională 2016-2020
  • Hotărârea Guvernului nr.360 din 25.06.1996 cu privire la controlul de stat al calității în construcții, modificată prin H.G. nr. 861 din 31.07.2006