Prima   -  Transparență decizională   -  Informație de interes public   -  Anunțuri - Agenția de Dezvoltare Regională Sud anunță concurs pentru ocuparea funcțiilor vacante:

Agenția de Dezvoltare Regională Sud anunță concurs pentru ocuparea funcțiilor vacante:

   
13.04.2011    

 Agenția de Dezvoltare Regională Sud anunță concurs pentru ocuparea funcțiilor vacante:

1. Specialiști în elaborarea, implementare și monitorizarea proiectelor;
2. Specialiști în probleme strategice și de planificare;
3. Specialist în finanțe și contabilitate;
4. Specialist în comunicare;
5. Mnager de oficiu și specialist resurse umane;
6. Jurist;


Informația privind condițiile de desfășurare a concursului este următoarea:
 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 

Secția planificare strategică și programare 

Funcțiile vacante: Specialiști în probleme strategice și de planificare

 Scopul general al funcției:

  • Oferirea îndrumării și executarea nevoilor ulterioare ale ADR Sud și ale regiunii în baza principiilor de dezvoltare durabilă - implementarea durabilă primară a priorităților regionale frecvent identificate integrate cu perspective economice, sociale, culturale și de mediu.

Sarcinile de bază:

  • Conducerea, facilitarea și participarea în exercițiile de planificare strategică și inițiativele de management a ADR Sud;
  • Asistarea în evaluarea nevoilor de asistență tehnică în sectoarele prioritare ale regiunii;
  • Coordonarea pregătirii planurilor de acțiuni detaliate pentru realizarea priorităților pe termen mediu și pe termen scurt identificate în Strategia de Dezvoltare Regională Sud;
  • Actualizarea bazei de date a ADR Sud cu datele relevante din regiunea de dezvoltare;
  • Evaluarea posibilităților și nevoilor de instruire cu privire la problemele de dezvoltare regională în ADR;
  • Asigurarea unei implicări corespunzătoare a APL, societății civile regionale și sectorului privat în activitățile de DR;
  • Elaborarea Planurilor și Rapoartelor de activitate ale ADR Sud.

 Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a limbii române oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;
  • Abilități excelente personale, de comunicare și manageriale.

Cerințele specifice:

  • Studii superioare în Management/Administrare Publică/Administrarea Afacerilor/Economie sau alte domenii legate de dezvoltare;
  • Experiența profesională minim 1 an de lucru cu strategiile/programele/proiectele de planificare, implementare și raportare;
  • Cunoașterea strategiilor de dezvoltare naționale și regionale;
  • Abilitatea de a forma și menține relații eficiente cu APL, ONG-uri și reprezentanți ai sectorului privat;
  • Abilități de lucru cu informația, planificare, organizare, luare a deciziilor, analiză și sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine și a echipei, soluționare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Secția management proiecte 

Funcțiile vacante: Specialiști în elaborarea, implementare și monitorizarea proiectelor

Scopul general al funcției:

  • Oferirea asistenței în dezvoltarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea proiectelor și activităților programului din cadrul Agenției de Dezvoltare Regională Sud;
  • Participarea la toate aspectele legate de dezvoltarea și implementarea activităților proiectelor și efectuarea unei game complete de servicii consultative, de consultanță, de monitorizare, de colectare a informației și de evaluare cu scop și complexitate amplă.

Sarcinile de bază:

  • Asista la pregătirea profilurilor proiectelor, inclusiv elaborarea bugetelor și implementarea orarelor;
  • Dezvoltarea implementării proiectului și indicatorilor de performanță în legătură cu managementul și convenirea asupra cerințelor de raportare;
  • Asistarea în evaluarea licitațiilor și pregătirea rapoartelor de evaluare;
  • Implementarea strategiei de monitorizare și evaluare a proiectului și recomandarea modificărilor pe baza experienței transferabile;
  • Propune modalități de a introduce constatări de monitorizare și evaluare în luarea deciziilor;
  • Coordonarea vizitelor la fața locului și consultărilor cu părțile interesate anumite ale programului/proiectului;
  • Întocmirea și prezentarea rapoartelor în ceea ce privește rezultatele obținute cu privire la programele/proiectele din cadrul competenței lui/ei;
  • Asistarea directorului în pregătirea rapoartelor periodice privind activitățile, orarul, și starea financiară a tuturor componentelor proiectului într-un format de raportare standard în conformitate cu cerințele Guvernului, precum și a altor agenții de finanțare;

Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a limbii române oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;

 Cerințele specifice:

  • Studii superioare în Management/Managementul sectorului public/Administrarea afacerilor;
  • Abilitatea de a construi și menține relații cu prestatorii de servicii și alte părți interesate;
  • Cunoștințe de lucru a regulilor de achiziții a bunurilor și serviciilor din sectorul public;
  • Experiența profesională în domeniul;
  • Abilitatea de a construi și menține relații cu prestatorii de servicii și alte părți interesate;
  • Cunoștințe de lucru a regulilor de achiziții a bunurilor și serviciilor din sectorul public;

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Secția financiară și achiziții

 Funcție vacantă: Specialist finanțe și contabilitate (temporar)

 Scopul general al funcției:

  • Responsabilitate pentru operațiile financiare și contabile generale ale Agenției conform Standardelor de contabilitate din Moldova și pentru probleme de impozitare, raportare financiară precum și control intern și statul de plată.  

Sarcinile de bază:

  • Organizarea metodologiei de contabilitate și de raportare în conformitate cu Standardele de contabilitate din Republica Moldova;
  • Pregătirea bugetului anual asupra costurilor;
  • Înregistrarea cu autoritățile fiscale locale și asigurarea ca toate rapoartele financiare și fiscale statutare să fie pregătite în timp util;
  • Stabilirea procedurii de raportare interne și externe, inclusiv administrarea contului, pentru a reflecta situația financiară a agenției;
  • Asigurarea ca toate articolele de venituri și cheltuieli să fie înregistrate în registrele locale și cărți în conformitate cu cerințele juridice din Republica Moldova și politica contabilă a ADR;
  • Organizarea salarizării angajaților;

Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a limbii române oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;

Cerințele specifice:

  • Licențiat în Economie, de preferință, Finanțe și Contabilitate;
  • 3 ani de experiență ca contabil;
  • Cunoștințe profunde și experiență în lucrul cu Standardele de Contabilitate ale Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a legislației Republicii Moldova;
  • Abilități excelente de comunicare;
  • Abilități de lucru cu informația, analiză și sinteză;
  • Cunoștințe de operare la calculator: aplicațiile Microsoft (Word, Excel, Acces, PowerPoint) și Internet.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Secția administrativă

 Funcție vacantă: Manager de oficiu și specialist cadre

 Scopul general al funcției:

  • Oferirea serviciilor superioare de secretariat, cancelarie și sprijin administrativ directorului ADR, personalului și CRD-ului pentru a asigura că serviciile sunt furnizate într-un mod efectiv și eficient.

Sarcinile de bază:

  • Asigurarea unor servicii de asistență în birou pentru a asigura eficiența și eficacitatea în cadrul ADR;
  • Elaborarea, pregătirea și prezentarea lucrărilor în cadrul ședințelor CRD;
  • Întocmirea și semnarea proceselor-verbale în timpul ședințelor CRD;
  • Asistarea președintelui și membrilor CRD în timpul dintre ședințe;
  • Asigurarea înregistrării, păstrării și arhivării documentelor și a altor acte ale CRD;
  • Furnizarea serviciului de procesare a textului, suportului administrativ și de secretariat pentru directorului ADR;
  • Procesarea textuală a tuturor documentelor oficiale;
  • Furnizarea unor servicii de secretariat pentru CRD;
  • Organizarea și asigurarea convocării ședințelor CRD;

Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a limbii române oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;

Cerințele specifice:

  • Studii superioare în științe sociale, juridice sau alte științe conexe;
  • Experiența anterioară într-o poziție similară este binevenită;
  • Abilități excelente personale, de comunicare și manageriale;
  • Abilități de lucru cu informația, analiză și sinteză;

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Funcție vacantă: Specialist în comunicare

 Scopul general al funcției:

  • Să asigure îndeplinirea calitativă a sarcinilor și atribuțiilor ce țin de relațiile cu mass-media ale ADR Sud și asigurarea comunicării și informării exhaustive a populației Regiunii Sud despre dezvoltarea regională.

Sarcinile de bază:

  • Să asigure politica de transparență a Serviciului de Presă, gestionează imaginea publică a instituției pe plan intern și extern, relațiile acesteia cu societatea, structurile statului și cetățenii;
  • Să ofere reprezentanților mass media informații veridice despre activitatea agenției;
  • Să participe la organizarea și desfășurarea conferințelor de presă ale factoriilor de decizie ai instituției;
  • Să realizeze și să mențină o permanentă legătură cu Agențiile de presă, posturile TV și radio, precum și cu edițiile periodice și cotidiene;
  • Să realizeze comunicate de presă;
  • Să gestioneaze și să monitorizeze plasarea informației pe site-ul oficial al ADR Sud;
  • Să participe la organizarea evenimentelor ADR Sud.

Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a limbii române oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;

Cerințele specifice:

  • Studii superioare, de licență sau echivalente, preferabil în domeniul jurnalistic, relațiilor cu publicul;
  • Cursuri de perfecționare profesională în domeniul relațiilor cu publicul, administrației publice reprezintă un avantaj;
  • Cunoașterea legislației în domeniu;
  • Cunoașterea managementului relațiilor cu publicul și modalităților de comunicare eficientă;
  • Atitudini/comportamente - respect față de oameni, spirit de inițiativă, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendință spre dezvoltare profesională continuă.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 Funcție vacantă: Jurist (prin cumul la 50 %)

 Scopul general al funcției:

  • Asigurarea juridică a activității ADR Sud 

Sarcinile de bază:

  • Coordonarea exercitării controlului aplicării în cadrul agenției a legislației;
  • Coordonarea acordării asistenței metodologice în domeniu;
  • Reprezintă, în modul stabilit, interesele agenției în instanțele judecătorești și alte organe;
  • Răspunde de efectuarea, în termenii stabiliți, a controalelor și a activității de monitorizare și evaluare;
  • Răspunde de examinarea în termen a petițiilor ce țin de domeniul de activitate;
  • Răspunde de corespunderea cu legislația în vigoare a dispoziților, ordinelor, regulamentelor și a altor documente vizate;

Condițiile de participare la concurs:

Condițiile de bază:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Cunoștințe excelente a limbii române oral și scris și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru a limbii ruse. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență în utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft;

Cerințele specifice:

  • Studii superioare, de licență sau echivalente în drept;
  • Cunoașterea legislației în domeniu;
  • Experiență în domeniu;
  • Cunoașterea managementului;
  • Abilități bune de comunicare și consultare;
  • Abilități de lucru cu informația, analiză și sinteză;

Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail dosarul de concurs care va conține:

  • CV - ul (în formă tipică, cuprinzînd experiența relevantă pentru postul respectiv);
  • Copia buletinului de identitate;
  • Copii ale documentelor care certifică nivelul educațional titlul/diploma/certificate, pentru confirmarea educației obținute - pentru funcțiile, care necesită asemenea cunoștințe sau calități;
  • Copia cărții de muncă ca dovadă documentară a experienței de muncă anterioară;
  • Cererea de înregistrare.

Data limită pînă la care poate fi depus Dosarul de concurs este 

28 aprilie 2011, ora 16.00

 Telefon/Fax: (0241) 26286

e-mail - adrsud@gmail.com, office@adrsud.md

adresa poștală - RM, or. Cimișlia, str. Ștefan cel Mare, 12

persoana de contact - Cecan Viorica, specialist resurse umane

Comentarii Adaugă comentariu
Comentaţi autorizându-vă cu:   Facebook Google Twitter Вконтакте OpenID Yandex Mail.ru Loginza MyOpenID WebMoney